Garantie / Klachtenafhandeling
Garantie
1.
De
ondernemer staat er voor in dat de producten en/of diensten voldoen aan de
overeenkomst, de in het aanbod vermelde specificaties, aan de redelijke eisen
van deugdelijkheid en/of bruikbaarheid en de op de datum van de totstandkoming
van de overeenkomst bestaande wettelijke bepalingen en/of
overheidsvoorschriften. Indien overeengekomen staat de ondernemer er tevens
voor in dat het product geschikt is voor ander dan normaal gebruik.
2.
Een door
de ondernemer, diens toeleverancier, fabrikant of importeur verstrekte extra
garantie beperkt nimmer de wettelijke rechten en vorderingen die de consument
op grond van de overeenkomst tegenover de ondernemer kan doen gelden indien de
ondernemer is tekortgeschoten in de nakoming van zijn deel van de overeenkomst.
3.
Onder
extra garantie wordt verstaan iedere verbintenis van de ondernemer, diens
toeleverancier, importeur of producent waarin deze aan de consument bepaalde
rechten of vorderingen toekent die verder gaan dan waartoe deze wettelijk
verplicht is in geval hij is tekortgeschoten in de nakoming van zijn deel van
de overeenkomst.
Klachtenafhandeling
Ik heb een klacht,
waar kan ik terecht?
Wij doen ons
uiterste best om alles naar wens te laten verlopen. Mocht u desondanks toch een
klacht hebben, horen wij dat graag. Wij proberen uiteraard de klacht naar
ieders tevredenheid op te lossen
.
Heeft u een klacht
over een geleverd product?
Stuur een mail naar
info@bavepabanden.nl
Je ontvangt van ons
een bevestiging van de ontvangst van de klacht. We nemen binnen 14 dagen contact
met u op over de afhandeling.
Mocht uw klacht
niet naar tevredenheid afgehandeld worden, dan kunt u altijd contact opnemen
met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar Bavepa bij is
aangesloten.